Wednesday, April 7, 2010

Unilever ..... ලංකාව නිවැරදිව කියවීම,,,,

අපි සියල්ලෝ ලංකාව ගැන, එහි ජනතාව ගැන මහා විශ්ලේශනයන් කරන්නෙමු. බ්ලොග් අඩවි පිරෙන්නට ඒ ගැන ලියන්නෙමු. ඒ මත පිහිටා සිට විවිධ අනාවැකි කියන්නෙමු. තීන්දු තීරණ ගන්නෙමු.

නමුත් එකමොහොතකදී මේ ශ්‍රේෂ්ඨ ජනතාව අප සියල්ලන්ටම සිතාගත නොහෙන ප්‍රතිපලයක් කරා සිය හැසිරීම යොමු කරන්නෝය.

ඔවුහු මේ සඳහා වන හොඳම උදාහරණය එලඹෙන මහ මැතිවරණයේදී ලබා දීමට නියමිතය.

ලාංකීය ජනතාව සිය තීන්දු තීරණ ගන්නේ යමක් විමසා බලා දුරදිග සිතා තමන්ට මෙන්ම අනුන්ටද ( ඇයි මාතෘ භූමිය හා අනාගත පරපුර) යහපතක් වන්නාවූ ආස්ථානයකටැයි අප විශ්වාස කරන්නෙමු. ( අඩු තරමින් තමන්හෝ එසේ‍යැයි කියා සිතන්නට කියන්නට ආශා කරන්නෙමු).

එසේ නම් අපම බූරුවන් හරකුන් හොරුන් වංචාකාරයන් යැයි කියා කියන්නාවූ පිරිසක් ජනතා නියෝජිතයන් ලෙස පත්වන්නේ කෙසේද?

ඔවුන්ට චන්දය දෙන්නේද අපමය. අප අවට සිටින්නන්මය. ඒ ඇයි? ඒ අපේ හැටිය. සිංහල බෞද්ධ පමනක් නොව සම්ස්ථ චන්දදායකයන්ගේම හැටිය.

මේ අපේ හැටි බව දන්නා තවත් ආයතනයක් පසුදා එය ඉතා නිර්මාණශීලීව යොදාගන තිබුනි.

ඒ යුනිලීවර් සමාගමේ නවතම ලයිෆ්බෝයි දැන්වීමයි......... ඔවුන් අපට ලයිෆ්බෝයි ගාන්න කියන්නේ ඊට පෙර තැනූ ලයිෆ්බෝයි දැන්වීම සම්මාන ගත් නිසාය!!!!!!

සබන් කැටයේ ගුනාත්මක බව ඉක්මවා දැන්වීම ලකුණු ලබා ඇත. ඉතින් දැන් අපි දැන්වීම මාර නිසා ලයිෆ්බෝයි ගා නාගනිමු. 

 මෙම නාගැනීම වඩාත් සාර්ථකව ලබන නව වනදා සිට පුරා වසර පහක් ( අඩුම තරමින්) කිරීමට තරම් ලාංකිකයෝ වාසනාවන්ත වෙමින් සිටින්නාහුය.

මන්ද බහුතරයක් වෙනත් ක්ෂේත්‍ර වල පොරවල් වීම පමණක් හේතුකොටගෙන ඔවුහු මෙවර චන්දයෙන් පත්කර හැරීමට මෙරට වැසියෝ දත මැදගෙන සිටින හෙයිනි. ( උදා: දකුණෙන් ආ එකම නිලිය වූ නිසා ගීතා, පබාහි ජනප්‍රිය ලෙස චරිත නිරූපනය කල හෙයින් උපේක්ෂා, මෙරට මතු නොව රෝමයේදීද මැරකම් පැ නිසා මර්වින්, 2006 දී වටිනාම ක්‍රීඩකයා වූ නිසා සනත්..... ලිස්ට් එක දිගය. කැමතිනම් පුරවන්න).



 

No comments:

Post a Comment